BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI PIRMS REĢISTRĀCIJAS:

  • Baltijā lielākajam 3 dienu Ziemassvētku tirdziņam ir īpaši izstrādāta rezervācijas sistēma, kurā ikviens no dalībniekiem var viegli iepazīties ar Starptautiskā izstāžu centra Ķīpsalā 2. halles plānu un vizuālā veidā izvēlēties sev un savam biznesam piemērotāko tirdzniecības vietu: book.balticexpo.lv

    Kad tirdzniecības vietas ir izvēlētas, informācija par savu uzņēmumu ievadīta, dažu sekunžu laikā savā e-pastā saņemsiet reģistrācijas apstiprinājumu un rēķinu, kas ir jāapmaksā 2 darba dienu laikā.

    Ja izvēlētās vietas vairs nav aktuālas - lūdzu, informējiet mūs, rakstot uz mūsu e-pastu info@balticexpo.lv, tādējādi dodot iespēju citiem tirgotājiem izvēlēties šo vietu. Tirgotāju un apmeklētāju ērtību uzlabošanas nolūkos šogad ir samazināts dalībnieku skaits – pieejamas tikai 400 tirdzniecības platības.

    Ja rēķins netiek apmaksāts 2 darba dienu laikā, reģistrācija tiek anulēta un izvēlētās vietas tiek atgrieztas atpakaļ brīvā pieejamībā.

  • Katrs no rezervācijas taisnstūriem ir 3x2 m² liels. Ja tirdzniecībai ir nepieciešams vairāk platības, ir iespējams atzīmēt un izvēlēties vairākus tirdzniecības laukumus - gan blakus, gan vienu aiz otra vai pat katru savā halles pusē.

    Tirdzniecībai nepieciešamo inventāru un platības iekārtojumu nodrošina pats tirgotājs.

    Dalībnieku ērtībām atsevišķos lielo tirdzniecības bloku ietvaros pasākuma darba laikā būs pieejams dalīts standarta elektrības pieslēgums, kas paredzēts, piemēram, mobilo tālruņu, pārvietojamo POS termināļu utt. uzlādei.

    Ja dalībniekam ir nepieciešams atsevišķs, jaudīgāks un nepārtraukts pieslēgums (24 h; piemēram, vitrīnai), tad par šī pakalpojuma atsevišķu pieteikšanu informēsim mēnesi pirms pasākuma sākuma.

    PĀRTIKAS TIRGOTĀJIEM/ĒDIENU GATAVOTĀJIEM - ja tiek veikta ēdiena gatavošana (tai skaitā kafijas pagatavošana vai tirgojamais pārtikas produkts ir ar izteiktu smaržu), obligāts nosacījums - ir jāizmanto telts.

    Ar papildaprīkojuma un elektrības pieslēgumu veidiem iespējams iepazīties nomas katalogā: www.bt1.lv/adeq/catalogue.php?id=1

    Papildaprīkojumu un/vai individuālo elektrības pieslēgumu būs iespējams pieteikt mēnesi pirms pasākuma.

  • Šajā zonā reģistrāciju veic tirgotāji un uzņēmumi, kuru produkcija ietver ēdienus vai ēdienu pagatavošanu uz vietas (bez atklātas liesmas un dūmiem). Piemēram, jēla, kūpināta, žāvēta gaļa vai zivis un/vai citi spēcīgu aromātu saturoši ēdieni, kuri nav fasēti vai ir pieejami degustācijai; virtuļu, kartupeļu, burbuļvafeļu, kafijas un citu ēdienu pagatavošana.

    Ēdienu zonā atrodas tirgotāji un uzņēmumi, kuru pamata tirdzniecības preces/pakalpojumi ir saistīti ar ēdieniem un/vai to pagatavošanu. Ja tiek gatavots ēdiens - OBLIGĀTS NOSACĪJUMS ir telts izmantošana.

    Blakus šai zonai, kā ierasts, būs pieejami arī galdiņi un ēšanas zona, kurā apmeklētājiem ir iespēja nesteidzīgi un uz vietas baudīt iegādātās preces un gardumus.

    FOOD SELLERS zona ir īpaši veidota ar mērķi, lai apmeklētājiem vienuviet pārskatāmā un ērtā veidā būtu pieejami ēdieni un dzērieni, tādējādi veicinot visaptverošu plūsmu.

    Neskaidrību gadījumā par to, kur izvēlēties novietojumu savam uzņēmumam, pirms rezervācijas aicinām sazināties ar mums.

  • Rezervācijas lapā, izvēloties sev interesējošo vietu, tiks parādīta attiecīgās platības cena par visām 3 dienām. Tirdzniecības vietu atsevišķām dienām – 1 vai 2 – nav iespējams rezervēt.

    Atkarībā no novietojuma hallē, ir pieejami 5 cenu līmeņi.

    Plānu maiņas vai neierašanās gadījumā rezervācijas maksa netiek atgriezta, taču sevis rezervēto vietu, saskaņojot ar pasākuma organizatoru, vienu reizi (konkrētajai vietai) ir iespējams nodot tālāk citam tirgotājam vai uzņēmumam.

  • UZSTĀDĪŠANĀS: 11./12.12.2025.

    TIRDZIŅA DARBA LAIKI:

    12.12.2025. – 12:00-20:00

    13.12.2025. – 09:00-20:00

    14.12.2025. – 09:00-19:00

    NOVĀKŠANĀS: 14.12.2025. – 19:00-22:00

    PAPILDINĀŠANA: Hallē būs īpaši atvēlēti vārti, kas visa tirdziņa garumā būs pieejami, lai nepieciešamības gadījumā ērti veiktu produktu papildināšanu.

  • Apmeklētājiem ieeja ir bez maksas. Baltijā lielākā Ziemassvētku gadatirgus ietvaros visu 3 dienu garumā būs pieejamas arī dažādas izklaides aktivitātes gan bērniem, gan ģimenēm. Papildu tam, Starptautiskā izstāžu centra Ķīpsalā 1. hallē norisināsies starptautisks deju festivāls.

  • - Attīstīt un nostiprināt Ziemassvētku gadatirgus tradīcijas Rīgā, nodrošinot kvalitatīvu, pārdomātu un abpusēji interesantu satikšanās pasākumu gan apmeklētājiem, gan tirgotājiem.

    - Gada nozīmīgākās tirdzniecības sezonas laikā veicināt Latvijas, Lietuvas un Igaunijas tirgotāju, amatnieku, rokdarbu meistaru, mākslinieku, ēdinātāju un citu aroda speciālistu un uzņēmumu produkcijas un pakalpojumu pieejamību vienuviet un iekštelpās, neatkarīgi no laikapstākļiem.

    - Popularizēt un iedvesmot atbalstīt vietējos Baltijas ražotājus, sniedzot iespēju iepazīstināt plašāku auditoriju ar savu produkciju un paverot iespējas uz regulāru, nevis tikai sezonālu sadarbību.

Sazinies ar mums

JAUTĀJUMI? PAPILDU INFORMĀCIJA? ĪPAŠAS VAJADZĪBAS?
MĒS ESAM ŠEIT, LAI NODROŠINĀTU PATĪKAMU PIEREDZI!

Vadošais projekta vadītājs
Rihards Mickēvičs

Tārunis
+371 2 63 025 63

E-pasts
info@balticexpo.lv

PARTNERI UN INFORMATĪVAIS ATBALSTS: